درباره 18 شرکت ساختمانی در تگزاس بیاموزید
نوشته شده توسط : alireza

تگزاس یک ایالت بزرگ با فضای زندگی و منابع طبیعی فراوان است، بنابراین بسیاری از مردمی که در آنجا زندگی می کنند به خدمات شرکت های ساختمانی متکی هستند. نامزدها ممکن است به دنبال موقعیتی در یک شرکت ساختمانی برای یادگیری مهارت های ارزشمند، کسب درآمد پایدار و کمک به جامعه باشند. اگر به دنبال کار در تگزاس هستید، ممکن است از کاوش در شرکت های ساختمانی در دسترس خود بهره مند شوید. در این مقاله، 18 شرکت ساختمانی مختلف در تگزاس را مورد بحث قرار می‌دهیم و مکان‌های اداری، اندازه و اهداف آنها را شرح می‌دهیم.

 

18 شرکت ساختمانی در تگزاس

در اینجا 18 شرکت ساختمانی در تگزاس وجود دارد که ممکن است گزینه های عالی برای شما باشند:

توضیحات: شرکت ساختمانی تگزاس که در سال 1996 تأسیس شد، یک شرکت در صنعت پیمانکاری ساختمان است. این متخصص در بازسازی عمده مسکونی و ساخت خانه جدید است. معماران و اعضای تیم آن به مشتریان در طراحی و ساخت پروژه کمک می کنند. به عنوان یکی از خدمه شرکت ساختمانی تگزاس، می‌توانید مواد را تخلیه و بارگیری کنید، بتن را مخلوط کرده و بریزید، قالب‌ها و داربست‌های بتنی را برپا کنید و تخریب کامل کنید.

توضیحات: ساخت و ساز تگزاس استرلینگ که در سال 1955 تأسیس شد، یک شرکت زیرساخت های عمرانی سنگین است که در ساخت و بازسازی زیرساخت های حمل و نقل، دریایی، فرودگاه و آب تخصص دارد. پروژه هایی مانند ساخت جاده، زیرساخت های زیرزمینی و پل ها را برای مشتریان فدرال، ایالتی، محلی و خصوصی تکمیل می کند. این شرکت برای مشاغل ساختمانی، مدیریت، تولید و ساخت، فروش، معماری، رانندگی و مدیریت پروژه استخدام می کند.

توضیحات: Byrne Construction Services که در سال 1923 تأسیس شد، یک شرکت ساختمانی همه کاره با تخصص در ساخت انواع مختلف ساختمان های تجاری، دولتی و مسکونی است. اینها شامل ساختمان‌های اداری بلند، بیمارستان‌های مجتمع، امکانات مراقبت‌های بهداشتی، مراکز داده و تماس، تأسیسات هوانوردی، ساختمان‌های آموزشی، مراکز خرده‌فروشی، تأسیسات توزیع و تولید، موزه‌ها، مراکز هنرهای نمایشی و اقامتگاه‌های سطح بالا هستند. برای مشاغلی مانند مدیر ساخت و ساز، سرپرست، برآوردگر ارشد و مدیر پروژه استخدام می کند.

توضیحات: Lauren Engineers & Constructors که در سال 1988 تأسیس شد، یک پیمانکار مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز است که در پروژه های صنعتی و ساختمانی سنگین تخصص دارد. کارمندان این شرکت تاسیسات تخصصی برای بازارهای برق، پلیمرها، مواد شیمیایی، نفت و گاز، پالایش و فلزات تخصصی در سراسر ایالات متحده و کانادا طراحی و ایجاد می کنند. شما می توانید به عنوان یک مهندس فرآیند، مکانیک، ابزار دقیق و کنترل، برق یا مهندس عمران برای این شرکت کار کنید.

توضیحات: Tellepsen Builders که در سال 1909 تأسیس شد، یک شرکت ساخت و ساز با خدمات کامل است که انواع پروژه ها از جمله تجاری، صنعتی، داخلی، بتنی یا تخصصی را انجام می دهد. این شرکت دارای تجربه ساخت تأسیسات مراقبت های بهداشتی، اسکله های نفتی، ساختمان های شرکت حقوقی، اقامتگاه های چند خانواده و سایر سازه ها است. به عنوان یک کارمند ساخت و ساز در Tellepsen Builders، می توانید به تمیز کردن و آماده سازی سایت های ساختمانی، بارگیری و تخلیه مصالح ساختمانی و اجرای مهاربندی و داربست کمک کنید.

توضیحات: سنترال بیلدرز در سال 1989 تأسیس شد، یک شرکت ساختمانی است که با بازسازی فروشگاه های مواد غذایی شروع به کار کرد. از آن زمان، آن را برای تکمیل پروژه هایی مانند بازسازی در مقیاس بزرگ، توسعه و ساخت و ساز زمین برای مشتریان خرده فروشی در تگزاس و ایالت های اطراف گسترش داده است. این شرکت جهت کار در زمینه ساخت و ساز، مدیریت پروژه و معاون اداری نیازمند است

توضیحات: بیلدرز فرست سورس که در سال 2006 تأسیس شد، تامین کننده محصولات ساختمانی، اجزای ارزش افزوده و خدمات برای بازار ساخت و ساز، تعمیر و بازسازی مسکونی است. این شرکت محصولاتی مانند خرپاهای سقف و کف، پانل های دیواری، پله ها، پنجره های وینیل، آسیاب کاری و تزئینات و درهای داخلی و خارجی را تولید می کند. همچنین محصولات ساختمانی مانند چوب و ورق های چوبی و خطوط پنجره، در و آسیاب را حمل می کند. این شرکت حتی خدمات طراحی، نصب و قاب بندی را نیز ارائه می دهد. به عنوان یک کارمند برای Builders FirstSource، ممکن است به عنوان راننده، مونتاژکننده، کنترل کننده مواد یا نماینده فروش کار کنید.





:: برچسب‌ها: داربست , داربست در کرج , داربست در کردان , نصب داربست , اجاره داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: